Soma shades smart curtain - הוילון החכם של חברת סומה שיידס
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תOmri Alcobi

Soma shades smart curtain - הוילון החכם של חברת סומה שיידס


מוצר: רובוט לווילונות גלילה - Soma Shades 2 + האב Soma Connect



סוג תקשורת: ווייפיי , זיגבי




מה בקופסה?

רובוט וילון Soma Shades 2 עם הכנה להדבקה לקיר, כבל USB לטעינת המכשיר, פאנל סולארי, חוט לווילון גלילה.

קופסה נוספת מכילה את הSoma Connect יחד עם כבל USB וחיבור לחשמל עם מתאמים לתשתיות חשמל בכל העולם.



מה זה עושה?

רובוט הווילון Soma Shades 2 הופך כל וילון עם חוט גלילה פשוט, לחכם.


תפקידו של הSoma Connect הוא חיבורו של הרובוט לרשת הוויפיי ו/או הזיגבי שיש לכם בבית, בלעדיו המוצר לא יעבוד עם Homekit/Google Assistant/Amazon Alexa/Smartthings.


תאכלס

הרובוט יכול להיצמד לקיר עם הדבקה ללא צורך בחיבור לחשמל. צריכת האנרגיה נמוכה יחסית והסוללה מחזיקה למשך חודש. ניתן לוותר על ההטענה ולחבר לרובוט את הפאנל הסולארי שמגיע בערכה.
















הרובוט מתלבש בצורה פשוטה על החוט של וילון הגלילה ויודע לפתוח את הווילון באחוזים משתנים לפי החלטתך. ממשק העבודה עם הרובוט מצוין וניתן לשלוט עליו מהאפליקציה הייעודית - Smart Shades וכמובן גם עם Google Assistant ,Amazon Alexa ,Smartthings ו-Homekit.

ממשק הווילון עם אלכסה

ממשק הווילון עם Smartthings


ישנן פונקציות מצוינות נוספות דוגמת פתיחת בוקר שקטה ע"י גלילה איטית חרישית, ללא רעשי המנוע. וכמובן שניתן לכוון את הווילון להיפתח ולהיסגר בתזמונים משתנים ובאחוזי פתיחה משתנים, כולל מצב של סנכרון הווילון עם שעות הזריחה והשקיעה.


מעצם העובדה שהרובוט מתלבש רק על חוט הגלילה של הווילון מתאפשרת גמישות בבחירת סגנון הווילון - ניתן להחליף את הווילון בכ- 100-300₪ ועדיין לשמור אותו חכם. אופציה זו לא קיימת עבור רוב הפתרונות המוצעים היום בשוק.

תהליך ההתקנה פשוט ומהיר ונעשה דרך האפליקציה שלהם - Smart Shades. במהלך ההתקנה מסבירים כיצד לחבר את הרובוט וכיצד להגדיר את פתיחת המקסימום והמינימום של הווילון. תהליך התקנה דרך האפליקציה עם הדרכה מפורטת קיים גם עבור הSoma connect.



מבחינת מחיר, ביחס לפתרונות המוצעים היום בשוק, המחיר ריאלי לחלוטין בהתאם לתמורה המתקבלת. ערכה של Soma Shades 2 + האב Soma Connect תעלה כ-630 ₪ כולל מיסים, משלוח ואחריות לשנה (הכוללת משלוח חינם במידה ונדרשת החלפה או תיקון).


איך זה אצלי בבית?

באמצעות אוטומציות בSmartthings הווילון נסגר כאשר הטלוויזיה נדלקת וכך מאפשר לצפות בטלוויזיה ללא סנוור מהחלון. הווילון נפתח אוטומטית בצורה איטית בשעה שאני מתעורר ונסגר כאשר הולכים לישון. כמובן ששולט עליו בצורה פשוטה דרך אלקסה, גוגל אסיסטנט ואפליקציית Smartthings עם פתיחה וסגירה באחוזים שונים לפי בקשתי.



לסיכום

יתרונות:

1. ניידות:

· המוצר יכול להיות ממוקם בכל מקום ללא צורך בחיבור לחשמל.

· לא מחייב טעינה בזכות הפאנל הסולרי.


2. פונקציות שימוש נוחות:

· הווילון נפתח באחוזים משתנים וניתן לשליטה בזמנים משתנים.

· סנכרון עם שעות הזריחה והשקיעה בזכות חיישן מיוחד.

· עובד עם כל החברות הגדולות לבית חכם ובפרוטוקולי תקשורת מגוונים ואינו מגביל שימוש למערכות בית חכם מסוימות.


3. גמישות בעיצוב:

ניתן להחליף וילון בסכום זניח של כסף ועדיין שיתפקד כווילון חכם - לא אפשרי ברוב הפתרונות לווילונות חכמים הקיימים היום בשוק.


4. תהליך התקנה פשוט וברור.


חסרונות:

1. רעש - מנוע הווילון אינו שקט לגמרי. לא כל כך מפריע בשוטף בזכות אופציית הפתיחה השקטה, אבל יכול להשתפר.


2. הדבקה לא אידיאלית - הדבק לא הכי חזק שיש, הייתי ממליץ לחזק אותו בדבק משלכם אם יש או לנקות היטב את מקום ההדבקה לפני שתולים את המוצר.


לינק לרכישה: https://bit.ly/3rBljsn

189$ - 650 ₪ כולל מע"מ ומשלוח עד הבית עם DHL Express, אחריות לשנה. מומלץ לבצע את הרכישה של soma connect וsoma shades 2 בנפרד (מעל 72 שעות פער בין הזמנה להזמנה) על מנת לחסוך בתשלומי מיסים.


לסיוע, התקנה, שאלות נוספות וסתם לשתף את החוויה שלכם - כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

431 צפיות0 תגובות
bottom of page