יצירת אזעקת צבע אדום בבית חכם
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תOmri Alcobi

יצירת אזעקת צבע אדום בבית חכם

ברוח התקופה, אחרי לילה מלא באזעקות וריצה לחדר המדרגות, היה לי קצת זמן בלילה לחבר את התראות הצבע אדום לכריזה ברמקולים בבית.

הרגשתי צורך לשתף את זה כי זה פשוט מאפשר לנו לא לפספס אף התראה וחובה לכל מי שמתעסק בבית חכם.

בשורה התחתונה, האזעקה תופעל מיד עם קבלת התראת הצבע אדום והרמקולים של אלכסה שבביתכם יכרזו איזה משפט/צליל שתרצו ואף ידליקו/ישנו צבע לאורות חכמים במידה ויש לכם.





אז מה צריך בשביל להפעיל את זה:

1. חשבון בIFTTT

2. האב Smarthings

3. רמקולים של אלכסה

4. אפליקציית צופר - צבע אדום


ראשית, ראו שאכן יש לכם את כלל הפונקציות שרשמתי למעלה ואנחנו יכולים להתחיל בחיבור:

1. צרו מתג וירטואלי של אלכסה בSmartthings. איך עושים זאת? כנסו למדריך הבא - http://bit.ly/alexavrtlswtc אני יצרתי מתג בשם "Missiles alarm"



2. ודאו באפליקציה של אלכסה ו-Smartthings שאכן אתם רואים את המתג החדש שיצרת ברשימת המכשירים. להורדת האפליקציה של אלכסה - https://bit.ly/3tvrWxi


3. תגדירו באפליקציית צופר - צבע אדום את אזור ההתראה הרצוי שלכם (ניתן לעשות גם לפי מיקום בזמן אמת)



4. כנסו לIFTTT, לחצו Create (בתחתית העמוד). ב-IF תבחרו ב"Android device" ואז " Notification received from a specific app " ואז רשמו תחת "app name" את השם ""Tzofar – red alert. לחצו continue. לאחר מכן לחצו על THEN, בחרו Smartthings, Switch on ובחרו את המתג שיצרתם ("Missiles alarm" במקרה שלי). *אם המתג לא מופיע, כנסו לאפליקציית Smartthings, לחצו על גלגל השיניים של ההגדרות, Linked services, IFTTT וסמנו את כל המכשירים החכמים שתרצו שיהיו מחוברים לשירות (גם את המתג שיצרתם).



5. לאחר מכן, כנסו לאפליקציה של אלכסה, כנסו לתפריט בצד ימים למטה ואז לroutines, ואז לחצו על סימון ה+ תחת WHEN, בחרו smart home ואז בחרו את המתג שיצרתם וסמנו –Open. לאחר מכן תחת Alexa will לחצו על סימן ה+, לאחר מכן Alexa says, customized וכתבו איזה משפט התראה תרצו שאלכסה תכרוז. בסוף בחרו באיזה רמקול תרצו שהכריזה תהיה. ניתן לשכפל את הרוטינה הזאת על מנת שיכרוז גם לרמקולים נוספים.



6. כנסו לאפליקציית Smartthings ובצעו כיבוי אוטומטי למתג הווירטואלי שיצרתם בעזרת אוטומציה (אם המתג פתוח, אז תכבה את המתג ותדחה את הכיבוי ב-30 שניות).



לאחר שביצעתם את כל הנ"ל, בצעו בדיקה ע"י שליחת התראה יזומה מאפליקציית צופר – צבע אדום.

שאלות, משהו לא ברור, תרצו שנעשה זאת עבורכם – דברו איתנו.

בקרו באתר שלנו – www.omrishouse.com

3,343 צפיותתגובה 1
bottom of page