מערכת נעילה חכמה אנטר - Entr smart lock system
top of page
חיפוש
  • תמונת הסופר/תOmri Alcobi

מערכת נעילה חכמה אנטר - Entr smart lock system


מוצר: מנעול חכם ENTR


עובד עם: אפליקציה ייעודית לפלאפון (חיבור מקומי בלבד - לא מיועד לשליטה מרחוק מטעמי אבטחה) בעזרת תוספת של מודול חכם ניתן גם לחבר לGoogle Assistant, Amazon Alexa, Smartthings, Apple Homekit


סוג תקשורת: בלוטות' (ניתן לחבר לויפיי בעזרת המודול החכם)


מה בקופסה?

יחידת מנעול חכם Entr עם סוללת ליתיום (+מגנט להדבקה על המשקוף), יחידת קודן וטביעת אצבע (+ 2 סוללות AA), שלט רחוק, צילינדר MT5 (+ מפתח וכרטיס שכפול), שלט עם חוטים מולחמים למגע יבש (לחיבור למודול ויפיי), פלסטיק עם דבק דו"צ של 3M לעיגון הקודן והשלט הרחוק לקיר, רכיב פלסטיק מעוגל לנעילת ילדים, כבל טעינה ליחידת המנעול.


יחידת קודן וטביעת אצבע
יחידת המנעול
צילינדר MT5
שלט רחוק
שלט מולחם מגע יבש

מה זה עושה?

המנעול החכם מאפשר פתיחה ונעילה לכל מי שנרצה שתהיה לו גישה, ללא צורך במפתח ותוך שמירה על רמת אבטחה גבוהה בזכות היצרן האיכותי של המערכת והשליטה המקומית.


תאכלס

תהליך ההתקנה מהיר ופשוט ונעשה ע"י איש טכני בכ-15 דקות. אך גם מי שרוצה לבצע זאת לבד, זה בהחלט אפשרי בעזרת חוברת ההדרכה שמסבירה הכל בצורה מעולה ופשוטה להבנה.

המנעול מתאים לרוב הדלתות אך נדרשת החלפת צילינדר לדלת על מנת לאפשר התאמה מלאה של הדלת לעבודה של המנעול ללא תקלות. לאחר החלפת הצילינדר, מלבישים את גוף המנעול בבית הצילינדר והמנעול מוכן לעבודה.

נדרשות מספר הגדרות בסיסיות ראשוניות דוגמת חיבור מגנט למשקוף לזיהוי מצב דלת סגורה, חיבור האפליקציה בטלפון למנעול, חיבור השלט הרחוק למנעול, חיבור הקודן למנעול, הגדרת קודי פתיחה והגדרת טביעות אצבע. כל זאת מפורט בחוברת ההדרכה המגיעה עם הערכה וגם יכול להתבצע ע"י איש מקצוע במהירות.


רמת אבטחת המנעול פשוט מצוינת! המערכת עובדת עם צילינדר MT5 שהינו אחד המנעולים הפופולריים והחזקים ביותר שקיימים בשוק ומגיע עם מפתח וכרטיס שכפול. כלל מערכת הנעילה היא של חברת מולטילוק המוכרת כחברה מספקת מנעולים איכותיים וחזקים. התקשורת עם המנעול היא מקומית ועובדת בחיבור בלוטות' בלבד על מנת לבטל את סכנת הגישה למנעול דרך רשת האינטרנט. בנוסף, ישנה הגנת ילדים המאפשרת למנוע את פתיחת המנעול בצורה ידנית.


מבחינת אפשרויות פתיחה ונעילה של הדלת, ניתן לעשות זאת במגוון רחב של צורות:

1. החלקה כלפי מעלה/מטה (סגירה/פתיחה) של האצבעות משני צידי המנעול

2. טביעת אצבע (דורש לפחות 2 אצבעות)

3. קוד בן 4 ספרות

4. סיבוב הידית של הדלת בדומה לסיבוב של מפתח (קיימת נעילת ילדים לביטול האופציה) - מתאים לשומרי שבת!

5. פתיחה וסגירה מהאפליקציה

6. נעילה אוטומטית של הדלת כאשר הדלת סגורה

6. פתיחה וסגירה ע"י עוזרת חכמה ו/או מערכות בית חכם דוגמת Smartthings - דורש חיבור של מודול חכם לשלט עם מגע יבש (יפורט בהמשך)


הסוללה של יחידת המנעול מחזיקה כארבעה-חמישה חודשים וניתנת לטעינה באמצעות הכבל שמגיע עם הערכה. חשוב לציין שאין לחבר את המנעול למטען אחר אלא למטען המקורי בלבד. הקודן גם כן מחזיק כחמישה חודשים עם 2 סוללות AA. ישנה אופציה להטעין באמצעות סוללה ניידת אך ממליץ להתייעץ עם מתקין מוסמך של המערכת לפני זה (המלצות על מתקינים בהמשך). יחידת המנעול והקודן מתריאים כאשר הסוללה חלשה בצורה ברורה ע"י צפצוף והדלקת נורה אדומה בעת השימוש בהם.


פיצ'רים נוספים שיש למנעול הינם קודי פתיחה שיפעלו רק בימים ושעות מוגדרות - מאפשר למנקה/שליח/חבר להיכנס רק בזמן שהוא צריך להגיע. נעילה אוטומטית של הדלת כאשר היא סגורה לאחר זמן מסוים (ניתן להגדיר איזה זמן שרוצים). תמיכה בעד 20 משתמשים בקודן (לכל משתמש קוד ו-2 טביעות אצבע). שלט רחוק שמאפשר לפתוח את הדלת כאשר אתם יושבים על הספה או לחלופין להצמידו למחזיק המפתחות ולפתוח את הדלת באמצעותו כאשר אתם מגיעים מהעבודה (ניתן לחבר מספר שלטים לאותו מנעול). בנוסף יש גם את האפליקציה אשר מאפשרת לפתוח ולסגור את הדלת, לנהל משתמשים, הוספת שלטים וכ'ו



רכיבי מערכת הנעילה כולם מעוצבים בצורה אלגנטית ויפה ולדעתי האישית אינם פוגעים בנראות של הדלת ואפילו הופכים אותה ליותר יוקרתית. כמו כן, יחידת המנעול יכולה להגיע ב-2 צבעים - לבן או שחור.


על מנת לאפשר שליטה מרחוק על המנעול ולא רק מטווח של כמה עשרות מטרים, יש צורך בחיבור של שלט (המקושר למנעול) למודול חכם (דוגמת shelly) שיכול להתחבר למערכות בית חכם של Homekit/Google Assistant/Amazon Alexa/Smartthings.

תהליך החיבור למודול דורש חיבור למתח וחיבור למגע היבש, פעולה זו חייבת להית מבוצעת ע"י איש מקצוע המוסמך לבצעה. ניתן לרכוש דרכנו את היחידה המחוברת כאשר הדבר היחיד הנדרש מבחינתכם הוא חיבורה לחשמל ולמערכת הבית החכם שלכם. לרכישת יחידה מובנית של מודול מחובר לשלט צרו איתנו קשר כאן.

חיבור מודול שלי לשלט עם הלחמה למגע יבש

ממשק המנעול עם Smartthings


מבחינת מחיר, ביחס לפתרונות המוצעים היום בשוק, המחיר ריאלי לחלוטין בהתאם לתמורה המתקבלת. ערכה מלאה הכוללת את כל מה שמפורט בסקירה (כולל שלט נוסף עם הלחמה למגע יבש!!) תעלה כ-2390 ש"ח כולל התקנה ע"י מנעולן מוסמך. לבעלי חברי מועדון צרכנות דוגמת חבר, אשמורת, ישראכארט וכדומה יש 7% הנחה נוספים - 2222 ש"ח לערכה מלאה.


איך זה אצלי בבית?

באמצעות אוטומציות בSmartthings כאשר חיישן התנועה שליד הדלת (נמצא בתוך הבית) מזהה שמישהו מתקדם לעברה הוא פותח אוטומטית של המנעול. בנוסף, כאשר הדלת הדלת נסגרת היא ננעלת אוטומטית לאחר 5 שניות. כמובן ששולט עליו בצורה פשוטה דרך אלקסה, גוגל אסיסטנט ואפליקציית Smartthings עם פתיחה וסגירה בצורה קולית כאשר האורחים מגיעים - לא צריך לקום יותר לדלת. הדבר המרכזי שאני הכי נהנה ממנו הוא שאין לי יותר מפתח לבית! המערכת עובדת מצוין ללא תקלות ומאפשרת לי ולבני הבית לשים את המפתחות במגירה ולשכוח מהם.



לסיכום

יתרונות:

1. ניידות:

· המוצר יכול להיות ממוקם בכל מקום ללא צורך בחיבור לחשמל.

· שליטה על פתיחה וסגירה באמצעות שלט רחוק ואפליקציה ולא רק בצמוד למנעול


2. פונקציות שימוש נוחות:

· פתיחה ידנית לשומרי שבת ובמצב שצריך לצאת במהירות

· אופציה לפתיחה עם קוד בימים ושעות ספציפיים על מנת לתת גישה לאנשי שירות או משפחה

· אפשרות לשדרוג המערכת לתמיכה בויפיי לטובת שליטה מרחוק ושליטה קולית

· אפשריות פתיחה רבות ומגוונות


3. ביטחון ושירות:

· המערכת מגיעה עם צילינדר פטנטי איכותי ברמה הגבוהה ביותר

· החברה המייצרת בעלת שם עולמי וניסיון רב שנים במערכות נעילה עם פריסת טכנאים מורשים כלל ארצית - יש למוצר אבא ואמא!

· המערכת בבסיסה אינה מחוברת לרשת האינטרנט ולא מאפשרת גישה למנעול מרחוק

· אופציה לנעילת ילדים


4. תהליך התקנה יחסית פשוט וברור וניתן לביצוע גם ע"י מספר רב של טכנאים מורשים בפריסה ארצית.


חסרונות:

1. התאמה לדלתות שנפתחות החוצה - עבור מי שהדלת שלו נפתחת החוצה ישנה בעיית גישה לביצוע פעולת ההחלקה על שני צידי המנעול (לפתיחה או סגירה) מכיוון שהמשקוף מפריע. לשמחתי יש הרבה אופציות פתיחה וסגירה נוחות יותר ולכן אין לי בעיה עם זה.


2. זמן הסתגלות - להתרגל לעובדה שאין מפתח ושאין ידית קלאסית לדלת לקח לי כמה ימים ויכול להיות קצת מעצבן בהתחלה, אבל אחרי שמתרגלים ללא ספק הרבה יותר עדיף בלעדיהם.


לרכישה - דברו איתנו

סה"כ 2390 ₪ כולל כלל הרכיבים שנסקרו (לא כולל השלט עם חיבור למודול חכם), כולל התקנה והדרכה ואחריות לשנה. לשאלות ורכישה - דברו איתנו.


לסיוע ושאלות נוספות או סתם לשתף את החוויה שלכם - כנסו לעמוד הפייסבוק שלנו

1,652 צפיות0 תגובות
bottom of page